The sticky waterfalls

3 november 2017 - Chiang Mai, Thailand

Wij zijn gisteren naar de sticky waterfalls oftewel bua thong waterfalls geweest dat ten noorden ligt van Chiang mai, op ongeveer een uurtje -anderhalf uur rijden (met een soort stads taxi). Dit is een 3-level waterval waar je omhoog kunt lopen! Dit kan doordat er een soort natuurlijke grove laag over de stenen is gekomen waardoor de stenen heel ruw zijn er je er dus zonder uitteglijden op kan lopen. Er wordt hier in Chiang mai niet veel reclame voor gemaakt, wat wij niet begrijpen want het was echt leuk om te doen! Hebben een leuke middag gehad, echt een aanrader. ~vanavond het lichtjesfestival, en morgen vroeg de reis +/- 5 6 uur naar koh samui~

Liefs!

1. Marja:
    3 november 2017
    Jullie hebben al veel gezien zeg in die 11 dagen! Heel mooi daar lijkt me,een heel andere wereld als hier.Leuk hoor iedere keer weer een verslagje kijk er steeds naar uit. Goeie reis morgen
    En veel liefst uit Hansweert🤗🤗
  2. Esther:
    3 november 2017
    Wow, mooi die watervallen zeg. Veel indrukken en nieuwe ervaringen opgedaan. Ik hoop dat jullie inmiddels ook een beetje aan de warmte gewend zijn. Ik moet zeggen dat bij het lezen van jullie verhalen en het zien van de foto's, mijn wens om nog eens terug te mogen komen in Thailand weer enorm is gaan kriebelen haha. Goede reis naar koh samui en dikke kus xx mama
  3. Opa en oma:
    4 november 2017
    Wat doen jullie mooie indrukken op en wat is Azie toch een mooi werelddeel. Geniet er maar enorm van en goede reis verder. Dikke kus voor jullie opa en oma Goes