Vervolg

2 november 2017 - Chiang Mai, Thailand

Hier het beloofde vervolg. De minivan rit ging gelukkig goed naar Chiang Mai, daar aangekomen een taxi naar ons hotel genomen. Helaas hadden we een grote fout gemaakt bij de boeking, het handdoekenmerk aan de muur zat helemaal los, de kamer was vies en erg klein, en het bed zat vol schimmel en make up. Hier zouden we 4 nachten verblijven.. We hebben geklaagd en hebben gelukkig al ons geld terug gekregen! Maarja we stonden op straat geen slaapplek... Snel via booking.com een kamer zoeken, helaas weinig opties over aangezien het lichtjes festival is de komende dagen. We hebben een duurder hotel gekozen, daar aangekomen waren we genoodzaakt om een kamerupgrade te kopen waar we dan wel gratis (en gelukkig ook erg lekker) ontbijt bij kregen. We hebben nu een super mooie grote kamer op een leuke bruisende plaats in Chiang Mai😁 Vlakbij de night bazaar, heel veel leuke standjes (misschien wel 200 tot 300 stands) hier zijn we ook de tweede avond weer geweest, de twee Nederlanders die we in Bangkok ontmoet hebben weer gezien en een zeer leuke avond gehad. Die tweede dag zijn we naar het Elephant Nature Park geweest, olifant mogen knuffelen aaien, wassen, eten geven, en een stevige wandeling met ze gemaakt. Echt zoo tof om contact te hebben met zo'n mooi dier. Helaas liet de organisatie aardig wat steken vallen, koud eten, vreemde volgorde van sommige dingen, etc. Al met al duurde de dag erg lang, we werden ook s ochtends als eerste opgehaald en waren pas weer als laatste terug in het hotel, daarnaast ook aardig wat file gehad. De komende dagen is het lichtjes festival hier, we gaan à.s. Zaterdag met het vliegtuig naar het zuiden (zie kaart). Stay tuned!

1. Marjan Murre:
    2 november 2017
    Leuk om jullie op deze manier op jullie reis te volgen, jullie beleven van alles, zowel mooie als vervelende dingen, maar het zal een reis zijn die jullie de rest van je leven zullen herinneren, geniet en verbaas jullie over de schoonheid van de natuur