Bangkok - Chiang Mai

25 oktober 2017 - Chiang Mai, Thailand

Hallo iedereen!

Vandaag schrijf ik dit berichtje vanaf ons hotel in Chiang mai. We zijn goed aangekomen in Thailand een taxi heeft ons voor 500 baht naar ons hotel gebracht en daar hebben we een nacht geslapen. De eerste dag 10 kilometer gelopen om Bangkok een beetje te ontdekken, best zwaar met die onwijze hitte en vochtigheid. Veel straatetenstentjes gezien maar niet allemaal even smakelijk. Na een leuke maar toch intensieve dag (zeker na een lange vliegreis en 3 uurtjes slaap) toch besloten naar de skybar above elven te gaan. Wauw wat een uitzicht! Allemaal mooie lichten, heerlijke cocktails, bier en sushi! Ook toevallig nog 2 Nederlands ontmoet die we misschien later in onze reis weer tegen komen. Dag 2 was vooral treintickets halen en daar de omgeving verkennen, we zijn in een mooie tempel geweest, maar zeker niet zo mooi als die we vandaag in CM gezien hebben! Ook vandaag voor het eerst rijst op als ontbijt, zeker een omschakeling haha. Om nog even tot rust te komen een heerlijke voeten massage van een uur voor 6 euro. Dat waren de drie dagen in een notendop :) ik zal nog wat foto's toevoegen, en liefs uit Thailand!

1. Marjan Murre:
    25 oktober 2017
    Fijn dat jullie zoveel plezier hebben. 🤗
  2. Marja:
    25 oktober 2017
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen in CM .Heel mooi daar zo aan de foto’s te zien.Goeie reis verder en gauw weer tot horens! (Leuk om jullie zo te volgen via deze reislogger)