Pai is in zicht

27 oktober 2017 - Chiang Mai, Thailand

Vandaag een voorlopige laatste dag Chiang Mai gehad. Gisteren was een zeer avontuurlijk dagje, doordat in Thailand de ceremonie plaats vond was alles net een ghosttown niets was bijna open! Gelukkig hebben wij deze dag de egale track zielige gedaan (zie foto's) door de jungle vliegen en abseilen van grote hoogtes was echt super! We hebben er allebei echt van genoten. De lunch vond ikzelf erg pittig, hier had jor natuurlijk geen last van 😅. Vandaag hebben we een shop dagje gehad in een megagroot winkelcentrum, 5 verdiepingen waar je echt alles kan kopen. We zijn allebei geslaagd (helaas konden we door beperkte ruimte in de backpack niet zo veel meenemen haha. S avonds heerlijk gegeten in een klein tentje in CM en later die avond nog een lekkere cocktail op een rooftopbar. Leuke dagen maar ik zie toch echt uit naar Pai een klein bergdorpje helemaal in het Noorden van Thailand. We hebben een minibar geregeld die ons met andere naar Pai zal brengen, door de 600 nog wat bochten in 3 uur maar even een schietgebedje doen dat we hopelijk niet wagenziek gaan worden! We laten het weten!

Liefs!

1. Mlouisse:
    28 oktober 2017
    hallo jor en charlot we volgen jullie 0p reisblog.
    mooie fotoos prachtig groen spectaculaire reis
    groetjes opa en oma
  2. Opa en oma:
    28 oktober 2017
    Hoi Lotte en Jordy; we genieten in Goes mee van al het moois van Thailand. Aan de vochtige warmte raak je op den duur wel gewend hoor. Veel plezier en genieten daar samen. Liefs van ons